Hemma i sverige igen...burrr

Sitter hemma i sängen med två sovande murmeldjur vid namn tobias och smuffe bredvid mig. Kollar lite bloggar och käkar messmörsmackor och dricker oboy- då vet man att man är hemma. Men fytusan så kall det är här! Känns som att vi har kommit hem i oktober! Har förövrigt haft det bra i turkiet och fått lite färg har jag också. Mer om det senare, lägger upp bilder och så. Ska fixa mig lie smått nu och gå och äta på monroes med Cissi och Julia, sen ska vi hem till didde ett tag, får se vad som händer senare.

sålänge får ni nöja er med den här charmiga bilden på mig från turkiet;)

Kommentarer
Postat av: Adela Bolund

Hej hej vad kul dina poster verkar vara. lär definitivt läsa på din blogg lite mer. :) Hoppas du har en trevlig dag (:

2011-06-29 @ 13:38:53
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0