En regnig måndag i juni

Ligger nu i min stora säng och har ont i magen. Har varit en skön dag. Blev dock ändrade planer så jag träffde cissi och julia hos didde, vi 4 kolla harry potter och åt kakor haha♥ dom människorna trivs jag verkligen med! kommer inte träffa didde på en månad typ nu.. och cissi ska åka iväg utomlands om en vecka och ska va borta i 3 veckor... Sen ska vi dock till Stockholm men det är lååångt dit.

Iallafall gick jag och cissi hem till mig sen för julia skulle iväg, sen drog vi till jensas och käkade och sen köpte jag klubbor på hemmakväll haha.. Sen tog vi det bara lugnt. Nu är jag dock själv. Är helt slut! Mår dåligt gör jag också.. ska nog ta och sova nu. Godnatt♥

Vet att jag har ringen åt typ fel håll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0