Haha fyfaan

Tänkte snart visa vad jag köpte i stockholm, men först tänkte jag berätta en skitläskig sak som hände nyss. Jag satt i mitt rum helt ensam och i vardagsrummet sitter johanna och joel och spelar guitarr hero. Sen rycker jag till av att handtaget till min dörr åker ner, alltså som om någon nästan slår ner det och ska öppna dörren. Tänkte att det säkert är frida som vill komma in hit. Men dörren öppnas inte så jag går dit och kollar, går ut i vardagsrummet och frågar joel och johanna om dom tog ner mitt handtag, heelt inne i spelet säger dom nej vi sitter ju här? Så frågade jag om frida hade varit och ryckt i min dörr, men hon är tydligen och badar. Det var skitläskigt! Sen när jag berättar för mamma så säger hon: Ja, du kanske har besök, kanske är det farmor som kollar till dig? 

*rädd*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0