No real reason to accept the way things have changed

Endast dåliga dagar nu på sistonde, antingen surig, ledsen, överdrivet arg, eller bara heelt frånvarande och tyst. Vet inte ens varför, inne i någon dålig period? Antagligen, känns inte alls roligt vill ju vara glad och pigg som vanligt. Stockholmsresan var iallafall en bra sak, att bara göra något som inte involverar plugga, sitta hemma och inte sitta på en trästol i skolan 8 timmar om dagen. Vill göra nått, behöver variation. Egentligen, va kul det skulle vara och flytta bort någonstans och bara få börja om, nya vänner, nytt ställe, nytt allt. Menar inte nu att jag vill byta ut mina vänner såklart haha, men ni förstår. Behöver göra nått, känns som att jag bara går omkring här och väntar på att något ska hända men vet inte vad det är. Sommarlovet kanske? tror det, ska bli så underbart att slippa alla dagar som ser exakt likadana ut, ingen ångest över skolan, gå och fundera på om man fick bra betyg på nått prov, eller om man måste göra rester. Jag tänker för mycket. Fan va skönt med sommarlov, får hålla ut tills dess, och utlandsresan med min älskling, kan inte beskriva hur mycket jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0