Polisstationen Gävle

Hade bara en enda lektion i skolan idag, så slutade väldigt tidigt, även om jag satt kvar och jobbade lite. Har inte gjort mycket alls idag, ganska skönt ändå. Tänk att man har typ 4 dagar kvar i skolan innan det är SOMMARLOV. Är det inte sjukt? Jag kan inte fatta det, känns fortfarande som om det är flera månader kvar.

Idag var det iallafall dags för att fixa pass åt mig. Åker ju om två och en halv vecka hihi. Mitt gamla pass har "gått ut" tydligen. Så åkte till polisstationen i Gävle med mamma, satt där i EN OCH EN HALV timme och väntade på att få fixa passet, som förövrigt bara tog en halv minut att fixa. Inte fanns det några tidningar att läsa eller nått sånt heller..

Och en sak till, varför blir man ALLTID ful på kort när man ska ha på pass, legitimation osv?? haha...

Fick en glass av mamma påväg dit hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0