äckliga jävla tjuvar

Kan ju börja med att säga att bion, alltså breaking dawn del 1 var huur bra som helst. Satt å grät flera gånger å skrattade gjorde vi också haha. 

Men jag kan inte ens bli glad av att tänka på filmen eftersom att det enda jag kan tänka på är att något tattig äcklig jävel snodde mina 800 kronor. Jag hade 900 i min plånbok löst för jag hade fått det av mormor till att köpa en vinterjacka. Men hittade ingen idag så dom låg kvar i plåboken. Sen på vägen ut från bion, alltså i salongen så måste min plånbok ha ramlat ur väskan. Men när jag och emma kommer ut så märker jag att den är borta och vi springer in igen och letar. Så kommer en som jobbar där och frågar vad vi letar efter, och jag säger en plånbok. Då berättar han att någon har lämnat in den i kassan. Blir skiiitglad och tänker att guuud vilken tur jag har! Får tillbaka plånboken och kollar i den, och det enda som finns kvar är en hundralapp..

Undra vad den där äckliga jävla tattarungen ska köpa för MINA ENDA pengar. Kanske fika? köpa alkohol? JÄVLA vider. Får så ONT i magen. Och jag kommer inte kunna köpa någon vinterjacka i år. Så tack vare att någon jävel var tvungen att öppna min plånbok och ta ut alla pengar utom en hundring och utan en jävla tanke på att den som ägde plånboken kanske inte ens har speciellt mycket pengar, så ska jag gå runt med en sinnjacka i vinter. HOPPAS DU LÄSER DET HÄR DIN ÄCKLIGA LILLA TJUVJÄVEL

Kommentarer
Postat av: jennhy

Idioter!!

2011-11-18 @ 16:31:26
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0