iphone 4s!!!!!!!

I lördags hände något jag aldrig någonsin hade trott skulle hända haha. Mamma och johan sa att jag och johanna skulle få en tidig julklapp, visste redan att det var en telefon för det hade dom redan berättat eftersom att min gamla mobil höll på att ge upp haha. Men dom hade sagt några veckor innan att det absolut inte blir nå nya iphones eller nått för det är så dyrt.

Mamma gick iväg och hämtade en påse och tog upp två stycken iphone lådor och gav oss varsin haha både jag och johanna tappade hakan och blev helt chockade :D Det första jag ffrågade var hur i hela världen dom hade råd att köpa 3 iphone 4s (johan köpte en också) haha snäll.

Nu behöver jag ingen pojkvän♥ har min iphone♥ Ska aaaldrig tappa den och ska köpa massa fina skal åt den hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0