Mr. Doctor, please help me

Har inte bloggat knappt nått för att jag har varit sjuk. Har varit förkyld i 5 veckor nu. 5 VECKOR. Var hos doktorn igår men självklart sa han bara " ta nässpray och ipren såå får du vänta ut det".. Blev så arg, har väntat i 5 veckor nu och nu har det ju blivit värre. VILL till och med gå till skolan, illa nog. Får så himla mycket frånvaro eftersom att det är värre vissa dagar så blir det att jag är där varannan dag typ. Och den här veckan har jag inte kunnat gå alls..

Plus att det är så tråkigt kan knappt vara ute. Var ju hos Lina i lördags, det var det första på länge och det var jätteroligt! Men dagen efter blev det värre såklart. Inte för att jag drack speciellt mycket alls men för att jag blev mer förkyld ändå. Så tråååkigt :(

kolla va god kladdkaka mamma gjorde igår hii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0