R.Lauren

Nej nu jävlar blir det till att ta tag i sitt liv! Måste sätta igång med att plugga, sluta göra dumheter hela helgerna även om det är kul, och börja sköta mig lite! Visst att det hör till att göra misstag och vara dum när man är ung, men det finns gränser!! och jag har just passerat en av dom, dumma mig. Nog om det nu ska jag plugga rättskunskap så jag slipper sitta som en fån å stirra på provet och bara ha ett enda stort frågetäcken i skallen imorgon. Puss och kram mina kära

(kolla mims ja hitta ralphen hihio)


Kommentarer
Postat av: ägare av skönheten

åååh min älskade ralph, trodde jag tappat den för livet :D

2011-09-27 @ 00:20:26
URL: http://mimmyy.blogg.se/
Postat av: ceciliaaa xD

vadå skulle ju på fest!!!:OOO

2011-09-27 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0