Arton långa år

haha är så kass på detta. Men hello bloggin, måste säga att jag hade VÄRLDENS bästa födelsedag!!! Fyfaan vilken underbar helg jag hade. Så jävla roligt. I fredags åkte jag på förfest hemma hos jennifer för att fira hennes 18års dag, hade jättetrevligt! Dansade och åt massa tacos ;) Sen när dom drog ut så drog vi andra till anelas 18årsfest! (mycket födelsedagar nu hehe) och grattade henne. Vi räknade även ner mina sista minuter som 17 åring, magiskt! Så fick spendera dom första timmarna som 18 med en massa fina vänner!

Efter det var det bara hem och sova i några timmar som gällde då dagen D var kommen! Vaknade på morgonen som nybliven 18åring och jävligt jävla bakis men det var inget jag brydde mig om just då, bakfylla har aldrig känts så bra! åt lunch med familjen, mormor och min kusin, sjukligt gott. Sedan såklart så blev det massor med tårta! Och efter det till det bästa..... presentöppning!!!! Fick så mycket fint, bland annat min p&l biljett!! ;) :D  Senare var det dags för festligheter så familjen försvann och mina vänner kom hit och förade. Fick många fina presenter, även blommor och choklad. Mina vänner är dom bästa. Var så taggad på livet å allt som har med det att göra just då så visste inte vad jag skulle ta vägen. Sen drog vi ut och fyfan va underbart roligt jag hade. Var så jävla GLAD det går inte att beskriva. Var så jävla NÖJD när jag visade mitt leg för dörrvakten att han skrattade lite åt mig och sa grattis. Väldigt lyckad 18års dag!! ♥

Fler bilder från min födelsedag kommer senare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0