Dalarna

Nu har jag hunnit med en del hehe. Var i Dalarna från torsdag tills igår. Hälsade på min barndomsvän Emilia i mora och stannade där i 2 nätter. Vi hade inte träffats på 2 år! Har saknat henne väldigt mycket och vi hade jätteroligt, hade en del att ta igen! På lördagen kom min lillasyster till mora och vi tog buss därifrån till älvdalen. Skulle hälsa på morfar, kusinerna och morbror. Så vi var där tills på måndag. Brukar alltid tycka att det är skönt att åka till dalarna men kan erkänna att det denna gång var lite jobbigt eftersom jag just fyllt 18 och hade planerat massa roligt att göra denna helgen.. Men men, får ta igen det helgen som kommer! Var roligt att träffa släkten igen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0