Skaffar lösen

Tänkte säga att från och med imorgon så kommer jag att ha lösen på bloggen. Det tänker jag ha eftersom att personen som håller på och feakar mig på instagram tar mina bilder hela tiden och ger sig inte. Antagligen så har hon/han redan massa bilder på mig och från min blogg men då kommer den iallafall inte åt några nya. Så vill ni ha lösenordet så får ni skriva till mig på facebook eller smsa, så har jag lite koll på vilka som läser. Jättetråkigt att jag ska behöva göra så men inget annat hjälper! Men som sagt, vill ni ha det så är det bara att skriva ett meddelande på facebook :)




Kommentarer
Postat av: Olivia

Nej!! Har läst din blogg i 1,5 år nu, gud vad tråkigt! :(

2012-04-08 @ 12:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0