Skitväder

Dålig start på dagen. Är på så sjukt dåligt humör! Har en sån där dag då man bara tänker på allt dåligt hos en själv och ser ALLT som ett hinder och inte vill någonting förutom att gömma huvudet under kudden hela dagen. Tänkte gå och äta nått och sen ta en liten prommenad för att få upp humöret lite. Men nu när jag kollar ut så ser jag att det regnar.. ÅÅH jävla väder. Klockan 5 ska jag på utbildning i 4 timmar, för ska börja jobba på lördag. Även om det är ett skitjobb så är jag glad att jag ska få jobba och tjäna egna pengar. Utbildningen slutar 9 och sen ska antagligen jag, didde och några fler kolla film eller bara umgås, ser fram emot det istället för att sura över vädret och mitt kassa humör.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lockar du ditt hår ? :D

2012-04-11 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0