Motiverad

Vad gör jag vaken nu.. Borde sova! Måste orka med skolan imorgon, men just nu är det ganska roligt iallafall för vi håller på med UF! Det går bra för mig och min grupp så det känns jättekul. Måste plugga till ett prov i småföretagande B nästa vecka också.. Känns inte alltför tungt faktiskt. Är motiverad till att klara av skolan bra nu och höja mina betyg sista året. Tänker kämpa på som aldrig förr!


Det svåraste är att sova på rätt tider och komma upp på morgonen. Jag går upp klockan 6 för att kunna äta frukost och fixa mig i 50 min och sedan gå till bussen härifrån för att hinna med bussen från rese till gävle. Igår somnade jag klockan 5 på morgonen och gick upp 6. Sov alltså i en timme..EN ENDA. Ändå kom jag upp till skolan :D dock så somnade jag idag när jag kom hem och sov i 4 timmar så nu kan jag inte somna..




Kommentarer
Postat av: af berglund

Men vackra flicka!!!
Kul att det går bra för er :D

2012-08-29 @ 23:37:10
URL: http://afberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0