Dom ville vandra tillsammans

Ska ta och somna nu till lite fin musik. Börjar halv 11 imorgon men ska upp tidigt för ska gymma innan skolan! Sjukt va man blir 'beroende' när man väl börjar. Har alltid hatat att träna för det har känts jobbigt och drygt, så har struntat i det istället. Men när man väl sätter igång på allvar så är det riktigt roligt! Ett tips är att kolla på bilder eller liknande på 'drömkroppen', ger otrolig motivation! Känner jag mig omotiverad brukar jag kolla på Victorias secret till exempel haha. Då blir jag grymt motiverad till att träna!

Oj vad mycket träningstjat det blev nu haha. Godnatt på er!

Förresten haha mitt i allt träningsprat.. Ni måste smaka den här glassen!! Så otroligt jävla god! Är inte mycket av en glassmänniska men fan va god den var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0