Love

Stress.. Kom hem från jobbet för ett tag sedan, har tränat på en idrottsuppgift idag också, plus att det har vart en jobbig dag förövrigt. Har tänk mycket på en vän som har det väldigt jobbigt nu. Man vill så gärna visa att man bryr sig och att det finns så många som vill hjälpa. Klumpen i magen och gråten i halsen har jag haft i stort sett hela dagen idag utav olika anledningar, usch! Och nu när jag kom hem så skulle jag emma å jessica boka våran resa men såklart så blev det förhinder så det har vi skjutit upp till imorgon. Inte en bra dag på något sätt. Hoppas att ni har haft en mycket bättre dag än mig! 

Tänkte iallafall tipsa om 2 nya favoriter. En hudlotion från Ldb som luktar helt underbart, som en blandning mellan sommarblommor och bubbelgum typ. Och ett jättefint rosa nagellack från maxfactor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0