19:33

Ligger i soffan och känner mig helt död. Är så sjukt trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna! Har haft praktik hela dagen, vilket var kul som vanligt men var så trött idag så lite tungt gick det. Blev inte bättre av att när jag skulle gå på lunch så hade hela min lunchlåda läckt ut i väskan så min plånbok och sminkväska badade i sås.. Dessutom så hade jag fisk med mig till lunch idag, kan säga att min väska ej luktar rosor just nu. Så fick äta på donken med sandra istället, men det var trevligt iallafall!

Ska bara ta det lungt ikväll! Även om det är fredag, känns inte ens som det. Ska bara mysa, äta gott och göra ansiktsmask tror jag. Har liksom ingen lust alls att gå ut eller så. Fast hade mer än gärna varit på swedish house mafia ikväll dock. Nej nu ska jag hämta några cupcakes och kolla på vampire diaries! hehe

Visst ser dom goda ut?!

Kommentarer
Postat av: J

Vart har du köpt dina snygga vinterskor? Dom svarta ootsen/kängorna! Så snygga!

2012-11-28 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0