Smells like fish

Det hände en väldigt konstig och äcklig sak idag när jag gick på lunch på praktiken. Jag mötte sandra och vi gick till subway, köpte mat å satt oss i "restaurangen". När vi suttit där ett tag och pratat så känner vi hur det börjar lukta väldigt mycket fisk. Vi ser då att vid bordet bredvid vårat sitter en tant och "skalar" en fisk med händerna! Hon håller i en fisk som ser ut att vara rå nästan, huvudet och alla fenor satt kvar. Hon skalar, tar ut köttet och lägger det på en macka som hon plockat fram. Efter det lägger hon ner det som är kvar av fisken i sin väska. Det luktar ruskigt illa och är typ det konstigaste jag sett under en lunchrast. 

Har förövrigt haft en asbra dag, sjukt rolig dag på världens bästa praktik! Nu ska jag kolla på vampire diaries å antagligen sova sen(?) bra fredag haha. Men är sjukt trött och ska nog jobba imorgon dats why


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0