Clean

Vet inte varför jag har så svårt att skriva blogginlägg haha. Har liksom aldrig något intressant eller någon rolig åsikt att komma med. Det blir jämt en klassisk "Idag har jag städat och pluggat" och faktiskt så är det precis vad jag har gjort idag också. Har dock brutit mönstret lite med att gå till tandläkaren även fast jag var livrädd. Tycker det är så obehagligt när dom ska kladda runt i ens mun och man ser liksom inte ens vad dom gör. Plus att det dom gör oftast gör ont. Men inga hål hade iallafall och det är jag otroligt glad över för då slipper jag gå dit och laga= slipper ta sprutor i munnen. 

Annars då, tänkte spendera natten med zac efron och new years eve. HAr alltså inte sett den än haha. Förresten så såg jag en jättebra film igår! What to expect when you´re expecting. Kan verkligen rekomendera den :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0