wallet

Nu börjar jag fundera om jag har allvarliga fel påriktigt... För ungefär en månad sen så ringde mamma mig när jag var i skolan och sa att polisen hade ringt henne för att de hade fått in en plånbok, MIN plånbok. Och jag hade inte ens märkt att jag tappat den?  HUR kan man inte märka att man tappar sin plånka? Hade antagligen tappat den i gävle under helgen och någon snäll själ hade lämnat in den (efter att nån desperat jävlel hade tagit tian och enkronorna som var det enda som var löst) så fick gå till polisen och hämta ut den. 

Igår ringer min lillebror och frågar om jag tappat min plånbok för någon hade ringt honom och frågat om han kände någon louise och att dom hade hittat en plånbok med mitt ID i. Då har jag alltså glömt min plånbok på bessemer när jag satt och väntade när min lillasyster hade utvecklingssamtal. Jag satt alltså med plånboken alldeles bredvid mig och ändå gick jag bara ifrån den? Har haft sån tur som fått tillbaka den båda gångerna.. då kan man ju börja undra om jag är senil eller bara helt yr i huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0