Weekend

Sitter i sängen och pluggar psykologi.. kan inte koncentrera mig för att jag är så sjukt trött! Har haft en bra helg iallafall, i fredags så var jag först hemma, sen kom emma hit och vi fixade oss tillsammans och åkte till armin som hade förfest. Anna lina och mathilda kom dit sen och det var ganska mycket folk där redan när vi kom, hade jättekul! Kommer inte ihåg vad klockan var men efter några timmar så fick vi skjuts till lotta gården där robin och lucas hade sin 18 och 19 årsfest. Hade väldigt kul där med! Kanske lite för kul haha. Men så kan det bli ibland, senare fick vi skjuts till donken i vanlig ordning och efter det åkte jag hem. 

Igår myste jag bara med anna lina mathilda och emma. Anton och gustav kom på besök också. Sov kvar där med lina och idag gick vi och solade på badhuset innan vi cyklade hem till jennifer för att lina skulle fixa sina naglar. När jag kom hem åkte jag johanna och mamma till stallet och jag & johanna tog en ridtur





Mina skor dagen efter haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0