Yesterday

Igår var en bra dag! I skolan beställde vi studentmössor(!!!!!!!!!!!!) Kan inte fatta att jag går sista året nu, allt går så himla fort! Så där satt vi iallafall och designade våra egna mössor ett tag, längtar tills jag får min!!! Senare på dagen följde jag med Sofia när hon tatuerade sig för första gången. Och gud vad nervös hon blev preciiis innan killen som skulle tatuera började.Men hon var så sjukt duktig, sa inte ens aj!
Nu ska jag skriva klart mitt CV och sedan ta mig hem till Linnea och ha tjejkväll :)

Förövrigt så var tatueraren så sjukt jävla snygg så att till och med jag som inte skulle tatueras blev nervös. 




Kommentarer
Postat av: af berglund

JAG blir nervös över hur snygg du är! kolla bilden hjärtat!
Kommer inte ens va lika bra som din skugga på lördag :(

2012-09-04 @ 23:35:34
URL: http://afberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0