december

Igår var den bästa dagen på så himla länge. Dagen startade med att jag och frida fixade oss hemma hos oss och åt frukost, sen gick vi och hämtade mitt löshår som hade kommit!!! Det var perfekt. Efter det mötte vi upp ellen och annika och fikade med dom på waynes, så gosiga tjejer!! Vi fyra satt där i typ 2 timmar och pratade om allt, så synd att ellen flyttade hem till Sverige idag. Sen shoppade vi lite och jag åkte till b-young och jobbade. Jobbade med nanna, en jätteskön tjej som är från island men bor i norge. Efter jobbet så gjorde jag en sjukt spontan sak, Gick till frisören! Var så himla rädd och sa det till henne också men hon var så snäll och sa att hon förstod. Hon klippte mig jättebra och vi satt och pratade och lyssnade på musik medan. Inte nog med det så färgade jag håret mörkare när jag kom hem, äntligen!!
Längtar sååå mycket till torsdag, åker hem och firar jul i Sverige!!! Jobbar på b-young varje dag fram till torsdag också. workiworki

Mitt hår utan löshår nu, jättefräsht!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

Du är så modig :) det blev jättefint. Längtar till du kommer hem.

2013-12-16 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0