Friday

Det är verkligen snöstorm här. Men det är faktiskt mysigt, igår var det storm i hela stavanger så det åkte runt soptunnor och dörrmattor på gatan när jag tog bussen in till b young. Stängde där själv och det gick otroligt bra! Nu sitter jag i sängen och har precis fixat mig. Ska iväg till ett möte på Waynes och sedan ska jag jobba ett av mina sista pass på coop.

Längtar så mycket till Tisdag för då får vi lön och jag ska färga håret mörkare igen. Trivs så mycket bättre i mörkbrunt än mellanbrunt som jag har nu, har dessutom beställt nytt löshår från SKR som snart är här också. Det är 185 gram löshår, ser fram emot att prova det för alla jag haft innan har varit 80-100 gram bara och varit så himla tunt och det passar verkligen inte mitt hår. Ska KANSKE gå till frisöken också och klippa mig.. Sist jag klippte mig hos en frisör var när jag gick i 6an, och då totalförstörde frisören mitt hår vilket blev anledningen till att jag ens började med löshår. Så har haft frisörfobi sedan dess och bara klippt mig själv alltså i typ 7 år. Får se om jag vågar, det skulle verkligen behövas

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0