Thoughts

När är man lycklig? Känner man det eller kommer man se tillbaka senare och inse att man var lycklig? är det kärlek, pengar eller frihet? Tror det är ganska individuellt men vad är lycka ens, en känsla, en tanke eller bara hur allt fungerar runt omkring en. Vet inte vad lycka är för mig helt ärligt haha, vet inte mycket just nu. Vet inte riktigt vem jag är, vad jag vill eller hur jag vill vara. Jag vet hur jag inte vill vara, men har ingen aning om hur jag vill vara ändå. Vad vill jag ens med mitt liv? Haha studentångesten som kommer ikapp. Vad ska man göra? vet att jag ska till Norge och jobba i slutet av sommaren men efter det då? Kommer jag vara lycklig då? Vill bara vara fri från alla måsten, typ jobba, gå till arbetsförmedlingen, tjäna pengar betala räkningar och sånt. Vill leva utan allt sånt och ändå bara ha det. Frihet och kärlek och inga tvång, det är nog lycka för mig. Vill inte se allt så himla stort och vill inte behöva planera. Vill bara kunna ta en enda dag i taget, andas in frisk luft utan ångest och stress, och åka vart jag vill. Göra roliga saker och uppleva världen och alla spännande grejer med någon jag älskar, vän eller min pojkvän. Men för det behöver man pengar och då behöver man ett jobb så då är man ju där igen. Nej usch sånt här gillar jag inte att tänka på. Tänka vad jag ska göra idag är det enda jag vill just nu

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0