fun.

Sjuk.. är sjuk igen! Jämt förkyld jämt ont i magen. Såå typiskt när jag har en kanonvecka framför mig. Bara så himla mycket bra saker. Praktik till torsdag, ledig på fredag, utgång både fredag å lördag, fyller år på söndag, sen påsklov och då ska jag åka hem till dalarna. Sedan efter lovet 2 veckor till på praktiken. Kan inte bli mycket bättre än så.

En annan liten grej som gjorde mig glad. Linn Löwes började följa mig på instagram för några dagar sedan! Har läst hennes blogg i flera år och jämt tyckt hon varit såå himla fin. Älskar småsaker som gör en glad i vardagen → http://linnlowes.com/ 

bild på mig från förra året haha! Minns den här dagen såå väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0