Hemma i Sverige

Hemma i Sverige igen.. Har haft världens bästa semester! Jag åkte med Jonathan och hans familj till Dubai i 2 och en halv vecka. Alltså det stället! Går verkligen inte att förklara hur det var, hur häftigt precis ALLT var, eller hur fint det var. Allt var så stort så det går liksom inte att ta ett kort heller som förklarar hur det ser ut. Men några bilder har jag iallafall även om jag är dålig på att komma ihåg att ta fram kameran, ska lägga upp lite senare.

Det är iallafall liiite lite bara lite skönt att vara hemma i sverige igen. Vädret är såå mysigt, väldigt kallt dock haha. MEn älskar när det är vårigt ute. Känns helt overkligt att jag var i Dubai igår och nu hemma i min egen säng! Känns konstigt att vakna ensam när ja varit med jonathan i 18 dygn oavbrutet också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0