The impossible

Hemma efter ännu en bra dag på kicks, tröttnar aldrig! Och fick så fint beröm av Diarry och Nadja idag innan jag gick mot bussen så jag satt och flinade hela vägen hem. Sitter och äter vanilj yoghurt med crunchy, banan, kiwi och lite linfrön i, så himla gott! Äter det jämt. 

Ska snart åka hem till Jonathan och äta bullar med honom och hans lillasyter, och sen kolla en bra film hoppas jag. Förresten! På tal om bra film, igår såg jag en så bra men SÅ sorglig film. Den heter "The impossible" och handlar om tsunamin som drabbade thailand 2004. Jonathan somnade så jag kollade ensam och tårarna bara sprutade, usch det är så hemskt att så många människor har varit med om det! Den handlar alltså om en familj som är i thailand just då, och är baserad på en verklig historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0