Fredag igen

Äntligen fredag!! vilken pina denna vecka varit alltså. Den har ENDAST bestått av plugg och prov. Inte blir det mycket bättre eftersom att jag har prov både måndag tisdag och onsdag.. Så att det är fredag idag säger mig inte jättemycket eftersom att jag lär vara inne å plugga hela helgen. Men det kommer att vara värt det! Dock suuger det ju att det är fint väder och ungefär alla jag känner ska ut idag. Men får tänka på att nästa vecka är det sista veckan i skolan!! Och efter det studentveckan!!!!!!!! På tal om det håller jag på att kolla på skor inför studenten, så himla svårt
 
Åå en annan sak! Jag var in till kicks idag och tackade så mycket för att jag fått ha praktik på det bästa stället i världen, och som tack fick jag två gåvor och en ralph lauren väska!! Gåvorna var från lancôme och Clinique. Kändes så tråkigt att säga hejdå till dom på kicks.. men blev påmind om att jag får komma och hälsa på när jag vill :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0