Fredagkväll

Har haft en jättemysig kväll med några kompisar hemma hos ricky! Och min saknade vän Carro var där! Så himla kul att se henne igen. Vi kom överens om att jag ska försöka sminka henne och fixa hennes hår till balen hon ska gå på. Vi får väl se hur det går hehe men hoppas det går bra. Vi hade iallafall jättemysigt och satt ute på rickys baksida och lyssnade på musik insvepta i varma filtar och killarna drack öl medan jag och Carro drack pepi hehe. Cissi skulle komma dit också men tråkigt nog hann jag åka hem innan.. Ska sova snart eftersom att jag ska upp tidigt imorgon. Jag och Jonathan ska åka ut till hans stuga i Norrsundet imorgon, så ska ta halv tio bussen till gävle imorgon och efter det ska jag följa med när han jobbar på golfen och sen åker vi ut med båt! Ska bli såå himmla mysigt!! så stannar vi där tills på söndag. Mysipysi

bild från balen på Jonathan och mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0