the worst things in life come free

Dåliga dagar.. det har jag alldeles för många nu haha. Ändå så glad att det finns så fina människor som får en att må sådär extra bra när man är nere. Tycker att jag har sån tur egentligen, världens finaste bästa vänner och en underbar pojkvän. Sen får vi inte glömma min mamma, hon är världens bästa påriktigt.
Tycker man märker när man blir äldre att det inte är antalet vänner man har som spelar roll, utan att man har några stycken riktiga vänner som får en att må bra och som får en att skratta sig igenom dagarna. Har sån konstig period nu på nått sätt, vill vara själv men ändå inte, så stressad av allting som kommer hända den här månaden och nästa, sån press att få allting gjort så man stänger in sig i en bubbla och blir en enstöring haha, och ändå får man ingenting gjort! Längtar efter sommaren

Vet inte ens vad jag vill komma med att skriva på min blogg haha. Har ingen inspiration och inget att skriva om just nu men ändå är det skönt att få något skrivet hehe. Nu vill jag bara somna i Jonathans armar. Trygghet

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0