Tre veckor

Som ni ser så håller jag på att göra om min bloggdesign men har inte hunnit göra klart än! Därför ser den lite konstig ut. Har inte tid nu pågrund av allt skolarbete. Det är såå mycket nu men ser lovande ut. Kan inte förstå att det endast är TRE veckor kvar! Tre ynka veckor tills jag tar studenten och tre veckor till inga röda uppgifter och inget jävla progress! Dessa tre sista år i skolan har verkligen varit en RÅ plåga för mig haha, blev så otroligt skoltrött redan i nian men kände mig tvungen att gå gymnasiet för att få ett gymnasiebetyg. Och jag kommer att klara det, trots alla omständigheter!
Kommer ihåg i ettan på gymnasiet när jag tänkte att jag tog studenten om 3 år och det kändes nära, men nu är det såå otroligt nära!! Efter balen förra helgen förstod jag verkligen att studenten väntar bakom hörnet, beställde studentklänning för några dagar sedan, rätt enkel men jättefin tyckte jag. Så imorgon ska jag beställa ett nytt fint löshår som jag ska ha då, och så studenmössan på det. Blir perfekt!

Har börjat tänka på hur kul det är egentligen att man kan göra vad man vill med sitt liv. Bara man vill det tillräckligt mycket kan man nästan göra exakt vad man vill. Man kan välja själv eftersom att det är ens eget liv. Haha så himla konstigt och kul men den tanken har aldrig slagit mig förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0