Newsman´s coffeshop

Kan inte sova! Jonathan ligger och pratar i sömnen bredvid mig, gosig. Saknar alla hemma. Varför tänker man så överdriver mycket på jobbiga saker på natten? kommer aldrig förstå. 

Igår var jag och jonathan och shoppade lite på kvadrat, Ett köpcentrum i sandness. Jag handlade ett par nya svarta dr. denim jeans, ett par vinterskor, en concealer och en ny mascara. Men precis när vi kom in på HM så ropade de i högtalarna att köpcentret stänger om 10 minuter. Så typiskt. Så idag jobbade jag kväll och tänkte att jag kunde åka dit själv innan jobbet och gå runt lite inne på HM. Gick därifrån men en jättefin jacka, en stickad tröja, strumpor och nya träningstights. Efter det gick jag in på the body shop och därifrån fick jag med mig en lipliner och ett läppstift. När jag var klar där inne gick jag förbi ett supermysigt café inne i köpcentret så köpte is-te och en sjukt god klubba och satte mig ner där inne och läste en bok. Så himla mysigt haha. Måste sett så ensam ut.

Var på så bra humör efteråt, både för att jag hade så mysigt och var på bra humör pågrund av att ALLA som jobbar i butiker här i norge är så otroligt trevliga. Jag fick med mig en till tröja från Gina tricot och sen åkte jag till jobbet. Nu måste jag försöka sova igen, klockan är kvart över 3?! och jag ska upp och köpa gymkort imorgon.

 

Kommentarer
Postat av: Amanda af berglund

På riktigt sitter jag med tårarna i ögonen nu och har läst inlägg efter inlägg och blir bara mer och mer varm i kroppen.
Jag saknar er alla så att de gör ont i mig. Jag är så fruktansvärt glad över att ni har det så bra där borta i grannlandet. Och att det går bra för alla med jobb osv!
Men det är så tomt utan er. Killarna som jag pratade med i stort sett varje dag och dig som jag sprang på i korridorerna och kunde krama om när som helst. Och Frida, den gulliga tjejen när jag väl träffade henne! Jag saknar skolan på så sett att jag hade mina vänner nära. Men nu när alla flyttat utomlands och jag åker när ni och flera andra kommer tillbaka tex under jul. Så känns allt så himla konstigt!
Tro mig jag har det jätte bra men jag saknar er av bara tusan.

Hälsa alla med en stor kram!

Eran vän Amanda.

2013-11-14 @ 00:40:20
URL: http://afberglund.wordpress.com
Postat av: Mamma

Saknar dig också min stora flicka. Blir en härlig julklapp att få ha dig här en stund. kram kram

2013-11-15 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0