shopping med bästa frida

Har varit en sjukt fin dag här idag! Sol och blå himmel men väldigt kallt. Det har även kommit lite snö. Bra att jag har köpt vinterjacka hehe. På tal om att köpa, gud vad jag har köpt saker denna månad. Jacka tröjor byxor smink krämer morgonrock smycken och allt allt allt. Nästa lön blir det inte lika mycket shopping för, som tur är får vi ju snart lön igen! Idag köpte jag en bodyscrub, brun utan sol, en selftanning vante(?) och skrubbhandskar. Så nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba mig med min jordgubbsskrubb. 

Jag var iallafall med frida på ett nytt köpcentrum idag. Det var lite skönt med tjejdag, vanligtvis hinner vi aldrig trycka in det eftersom att en av oss alltid jobbar då den andra är ledig. Så vi gick runt i butiker och hon köpte smink och lite underkläder. Sist gick vi in på vinmonopolet (systembolaget) Eftersom att vi får handla allt där upp till 22% här i Norge. Så vi handlade lite tills i helgen då vi ska ha tjejkväll ute och dansa på Opera!!

Fick en fråga om jag går på Thoren Business School och nej, det gör jag inte, jag gick där men tog studenten i somras och nu bor jag i Norge :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0