Carli bybel

Den här människan inspirerar mig! Inte bara för att hon är en sjukt duktig makeup artist utan för att hon verkar vara så snäll och genuin. Hon har två kanaler på youtube, haha säger man ens kanaler? Iallafall, en som heter Carli Bybel där hon lägger upp videor på olika sminkningar, håruppsättningar och styling. Den andra heter Inner beauty bibel där hon lägger upp videor där hon tipsar om roliga sätt att vara och hålla sig positiv, mycket om självförtroende och man får veta lite mer om henne som person. 

I videon som jag lägger upp nu gör hon 2 olika sminkningar och den hon gör sist i videon tycker jag är så himla snygg! älskar glittret och de mörka färgerna. Funderar på att försöka ha något sådant på lördag då det är personalfest. Kommer bli så sjukt kul! Jag älskar människorna jag jobbar med så det ska bli roligt att umgås lite utanför jobbet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0