Jorgubbar & vanilj

Har haft en superhelg! I fredags jobbade jag kväll och när jag kom hem hade stefan kommit hit! (Jonathans pappa) Han skulle hälsa på i en dag, så himla roligt! Sedan på lördagen åkte vi alla tillsammans till stavanger ccentrum. Först lämnade vi av rami på jobbet å sen gick vi runt och visade stefan lite hur det såg ut. Det är så himla fint och det tyckte han med. Han bjöd mig jonis å frida på burgerking också, underbart gott. Senare på kvällen åkte vi iväg till en båtplats och jag och frida hittade massa sjöstjärnor och krabbor haha blev så chockad, har aldrig sett en sjöstjärna live och trodde verkligen inte det fanns i norge?! När vi kom hem gjorde vi tacos i tid till att rami kom hem så satt vi alla 5 i vardagsrummet och åt. 

Imorse åkte Stefan hem och jag och jonathan åkte iväg för att han skulle köpa en dator. Det var 10 mil dit, vi åkte i hans nya bil som han fick av stefan. En nissan micran! as söt hihi. När vi hade åkt ett tag (och jag var heeelt faschinerad över hur VACKERT det är här i norge) så kommer vi till en färja och fattar ingenting. Då ska vi tydligen åka färja över med bil för att komma till andra sidan, vi hade ingen aning om det så det var väldigt roligt! Sen när vi åkte av färjan åkte vi nån mil så var vi framme. På vägen hem fikade vi och jag blev såå trött. Vi kom hem för ett tag sedan och nu sitter jag med frida och dricker jordgubb, röda bär och vaniljarom te å kollar på mtv.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0