tooth

Var ut för första gången här i norge i helgen! Jag, frida, vår jobbarkompis Solayni och hennes två vänner. Vi började med mojitos hemma hos henne och sen drog vi till opera, as roligt ställe! Efter det gick vi till ett annnat ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter och sedan avslutades kvällen på karma. SJukt rolig kväll!!

Den här veckan har jag jobbat. Idag på jobbet var jag såå dum och skulle riva sönder en låda och först bet jag på den (?) och sedan när jag skulle rycka upp den så boxade jag mig själv på munnen så tanden flög in i munnen och jag svalde den. Så himla drygt att laga den här i norge!! Vet inte vad det kommer kosta, det får jag  se på torsdag. Imorgon jobbar jag kväll, ska bli skönt med sovmorgon! Ska nog ändra min design ikväll, vill ha mer höstig mysig

Trött,sliten och trasig i munnen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0