Torsdag

Har precis kommit hem från tandläkaren! Är helt bedövad i överläppen så den hänger ner till hakan och jag har ingen kontroll över den haha det ser löjligt ut. Men tanden ser iallafall jättebra ut! Tandläkaren var väldigt duktig och det blev bara 350, vilket är väldigt billigt. Jag frågade på en privattandläkare först och de skulle ha 1000 kr.. Så 350 var jättebra! 

Det är såå fint väder idag så jag ska gå ut och ta en prommenad, såg även att jag fått en avi på posten, jonathan som beställt saker. Funderar på att gå och hämta den så blir han nog glad när han kommer hem.

 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

modig flicka som varit till t-läkaren:)

2013-09-28 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0