trött svensk

Står i köket och gör matlåda till imorgon, skulle inte jobba då egentligen men fick det ändå!! så himla braAA

Idag har jag jobbat städat och varit sur, va så sjukt trött idag, 0 energi, hade sovit skitdåligt, slängde i mig kall gröt till frukost och jag och jonathan stressade ihjäl oss för att hinna med bussen, så när den kommer så kan vi inte betala med kort utan man måste ha kontanter... Så jäävla drygt!!! Så vi fick springa hem igen och ta bilen. Hade som vanligt askul på jobbet men va så trött att jag gäspade mig genom hela förmiddagen och senare var jag så stirrig att kunderna måste ha undrat. Jag och jonathan har iallafall varit å hämtat frida och samtidigt så köpte vi nesquik!! älskar dom flingorna ni vet dom små runda bruna? Aja, ser fram emot jobbet imorgon! Nu ska jag göra klart mina makaroner och korv så ska jag sova, äntligen!!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig min fina dotter, kramis

2013-09-22 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0