catch up

Visst är det typiskt att man blir sjuk när man är ledig? Jag har ledigt enda fram till fredag och här ligger jag i soffan med världens förkylning och en visdomstand som dödar mig. Förra veckan jobbade jag mycket så jag hann inte med så mycket annat, och jag trivs fortfarande så otroligt bra på bikbok!

Förra helgen var jag och Evelina ut, det är inte ofta det händer eftersom att jag jobbar nästan varje helg men den lördagen hade jag slutat klockan 4. Så när jag kom hem fixade vi mat och gjorde oss i ordning i typ 3 timmar haha. Tillslut kom vi ner på byn och var ute på några ställen, senare hamnade vi hemma hos Ida där vi drack vin fram till 4 på morgonen med henne och Mike. Sjukt bra kväll!!! Vi hade tänk att ta första bussen hem klockan 8 men vi somnade i Idas säng och vaknade runt 11 och tog tåget hem istället.

När jag kom hem från jobbet i lördags bestämde jag och Jonis oss för att åka till biltema och köpa en grill, så då hade vi också årets första grillning på kvällen! Å så mysigt det var, och gott! Min onda visdomstand hindrade mig från att äta speciellt mycket men det var ändå såå värt det. Sen kom Evelina ut på altanen så satt vi där alla 3 och pratade, drack vin och lyssnade på Lars Winnerbäck tills det blev mörkt. Att sitta invirad i en filt, med värme från grillen och umgås med 2 av de bästa människorna som finns var precis vad jag behövde.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0