Drömmen om en högre höjd

Jag börjar bli frisk och idag jobbade jag 4 timmar på bikbok. Fick även schema enda fram till typ augusti och bestämde att jag skulle få en semester hela vecka 25, så då kommer jag åka hem till Sverige. En vecka är inte speciellt mycket men kommer iallafall vara hemma över midsommar då. Sen när jag kommer tillbaka till Norge blir det massor med jobb på bikbok och sen lite semester i Augusti.

Idag är det sista April också, vilket inte alls verkar vara något speciellt här. Jag, Jonis och Evelina ska iallafall grilla och dricka lite vin här hemma. 

Har fått en ny kamera också! Mamma och Johan hade köpt den till mig och skickade hit den ♥ Blev sååå himla glad!!! Och den är sjukt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0