working

Det är söndag idag, men för mig är det lördag eftersom att jag varit ledig idag och även är ledig imorgon. Har jobbat så otroooligt mycket dessa 2 veckor så det är helt sjukt. Trivs fortfarande så otroligt bra på bikbok, och nu har jag spenderat så mycket tid där att det nästan känns som mitt andra hem. Den här veckan har jag jobbat 44 timmar + ca 2 timmar med uppgör sammanlagt. Har ändå haft en jättebra vecka med många nya ansikten på jobbet. Igår började jag klockan 8, skulle öppna butiken 9 så jag gick upp klockan 6 och vid 7 gick jag mot tåget. När jag kommer dit så ser jag en skylt på stationen där det står att tåget är ersatt med buss... Så i spöregnet klockan 7 en lördagsmorgon går jag istället mot busstationen.

De första 4 timmarna på jobbet går så otroligt fort när man öppnar, och vid 12 kom Kine och en timme senare kom även Camilla! Hade en bra jobbdag med de fina tjejerna och klockan 4 slutade jag för dagen. När jag kom hem kraschade jag i sängen, dock fick jag inte vila länge föe jag hade lovat både mig själv och Evelina att vi skulle gå till gymmet och träna ben. Och jag kan bara säga en enda sak om det passet. Det var det hårdaste passet någonsin. Jag har ALDRIG tränat så hårt förut. Jag höll på att både spy och svimma typ. 

Även om jag trivs så bra på jobbet och även om jag älskar att jobba på bikbok så är det så sjukt skönt att få vara ledig idag och imorgon. Idag gick jag och Jonathan upp vid 11 och åt ägg med bacon medan vi kollade på gladiatorerna. Efter det åkte vi och tog en skogsprommis + handlade, och sen blev det gym igen. 



Camilla hade skrivit en jättefin lapp och gjort påskägg till alla tjejer på Bikbok J13♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0