years

Nu har jag inte skrivit någonting på länge! Det var ju min födelsedag i måndags, kändes faktiskt sjukt konstigt att inte vara hemma när man fyller år. Dock så gjorde ju faktiskt Evelina en jättegod tårta till mig, och både mamma och mormor hade skickat varsitt kuvert med en liten present. Min hemresa för några veckor sedan var ju också en tidig födelsedagspresent från dom där hemma och Jonis. Iallafall så jobbade jag kväll på feel, sen när jag kom hem så hade Jonathan köpt en stor bukett med rosa rosor och vi åt min favoritmat och tårta. Så jag hade en jättebra födelsedag!

I tisdags jobbade jag mitt första pass på Bikbok! Jag kände på en gång att detta kommer bli så otroligt bra. Jag jobbade 8 timmar för första gången och tiden bara flög förbi. Efter jobbet skulle vi alla som är anställda på Bikbok butiken där jag jobbar ut och äta tillsammans. Vi gick till ett ställe som heter Sting, och jag åt en sjukt god pastarätt med kyckling och massa grönsaker. Alla var jättetrevliga och vi satt där i ca 1 timme tror jag innan jag och Hanne som bor åt samma håll som mig gick till tåget tillsammans.

Jag jobbade på Bikbok igår och även idag. Världens bästa jobb! Slutade 4 idag och efter det gick jag och Evelina till gymmet. Nu ska jag snart sova och imorgon är det gym och sen jobb klockan 12-20 som gäller!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0