Födelsedagsfirande

 
I Torsdags fyllde Evelina 20 år! Jag jobbade kväll men innan det åkte vi till stan och först bjöd jag henne på burger king, sedan skulle hon till banken och medan hon var där passade jag på att fixa en present till senare. Jag köpte massa örhängen, ett balsam för brunetter från Lee Stafford, nagellack, 3 ansiktsmasker, en deo och en duschgel från "I love.." som luktade sjukt gott, hade aldrig sett just den med vattenmelon förut och dom hadeprecis fått in den på Vita. Sen på mitt jobb köpte jag en stor fin kopp och lade allt i och så köpte jag även 2 små "plåtskyltar" som det stod "Happy Bithday" och "Du er fantasktisk" på. Hon blev så himla glad!

Iallafall så jobbade jag sedan fredag och lördag. När jag kom hem från jobbet i lördagskväll så åkte jag och Jonathan och handlade kött, pommes och beasås(!!) så jääävla gott! Efter det började jag och Evelina fixa oss för vi skulle fira hennes födelsedag, så vi åkte ner till Stavanger centrum vid 23 och gick på Opera där vi spenderade största delen av kvällen. Typ det enda med 18års gräns haha. Längtar tills jag fyller 20 om en månad för då har man iallafall lite mer att välja på! Här i Stavanger är ju åldersgränsen 20-23 på de flesta ställena, speciellt de som har öppet längre! Kvällen avslutades iallafall med lökringar på burger king och sen ett avsnitt av Supernatural när vi kom hem. Förstår inte hur vi ens orkade det, klockan var ändå 4 på morgonen..

 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0