Follow that dream →


Haha guuud va irriterande har skrivit detta inlägg typ 3 gånger nu för det har försvunnit varje gång det ska publiceras pågrund av vårat kassa internet. Är iallafall pigg på morgonen för första gången på sjukt länge. Vaknar aldrig såhär tidigt, och med tidigt menar jag 9. Jonathan går upp kvart i 6 varje dag. Så himla duktig. Dock så jobbar jag alltid kväll, alltid! Så när jag kommer hem vill jag ha lite tid att göra saker, typ kolla på supernatural. Så somnar jag väldigt sent. Så ja, att gå upp klockan 9 är för mig tidigt. Hade glömt hur mysigt det är att sitta och äta gröt och lyssna på alex och sigges pod på morgonen.

Förra veckan hände ingenting. Jag hade inga jobbpass, inget att göra och var bara hemma. Det är väldigt stressande. Den här veckan händer det mycket, idag ska jag på ett möte och efter det jobbar jag kväll på feel. Imorgon ska jag också fixa lite saker. Det som händer dessa 2 dagar har stor betydelse för mig så jag hoppas det går bra! Är lite rädd, eller egentligen är inte rädd det rätta ordet. Nervös, nervös och förväntansfull är jag. Just nu känns det som att jag bara springer runt i ett hamsterhjul, det måste hända något!

Alla bilderna är från Weheartit http://weheartit.com/LouiseKarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0