mademoiselle

Idag vaknade jag klockan halv 2 på dagen.. med en dålig känsla i kroppen. Ni vet när man drömt någonting jobbigt och vaknar och inte kommer ihåg vad man drömde men har fortfarande en orolig känsla i kroppen? Lite ångest också eftersom att jag vaknade så himla sent. Dessutom har jag så mycket som måste tas tag i just nu också men det finns verkligen ingen ork.

Jag och Evelina gick iallafall till köpcentret idag och gick runt och kollade lite. Jag fick med mig ett linne från bikbok, en concealerpenna och ett nagellack. Mitt första nagellack från Essie faktiskt! Ville bara ha ett vanligt ljusrosa, så köpte det som heter "Mademoiselle".

Vi har ätit tacos och kollar nu på supernatural. Bästa tiden på dygnet. För första gången på länge har jag faktiskt använt min systemkamera också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0