Wings

I lördags jobbade jag 7 timmar på feel och efter det så skulle vi ha liite sent julbord hos min chef. Det var så himla kul. Jag kom mina arbetskollegor mycket närmre, vi träffas de inte så mycket på jobbet eftersom att vi alltid jobbar en och en. Vi åt iallafall norskt julbord, drack vin och hade så himla kul. Och Hege (min chef) hade en chokladfontän! Så hade hon skurit upp massa frukter som man doppade i fontänen, tror aldrig jag någonsin ätit något godare. Senare blev vi alla utnämnda till olika saker, jag fick bli fröken Sverige. Man fick även något litet som hörde ihop med vad man blev utsedd till och jag fick en påse med svenska köttbullar hahah.

Annars har jag bara gosat hemma med Jonis och Evelina. Vi kollar på en serie nu som heter supernatural, alla vet säkert redan vad det är men jag hade ingen aning om det var för serie. GUD va bra den är, så mycket min och Evelinas typ av nördserie. Vi har kollat på mer än halva första säsongen den här veckan, och då har vi jobbat också, vissa dagar olika tider. Det säger ju rätt mycket. NU ska vi fortsätta kolla på supernatural och baka.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0