alabama

Sitter och skypar med evelina och lyssnar på Faith - blasterjaxx som ricky länkade här om dagen, den är sjukt bra hade aldrig hört den innan. Idag både öppnade och stängde jag butiken och jobbade själv hela dagen. Började 10 imorse, vilket inte är speciellt tidigt men jag är så himla van att börja 4 eftersom att jag oftast jobbar kväll så jag var helt död på bussen. Klockan 5 när jag var klar så mötte jag frida i entrén, vi jobbar ju i samma köpcentrum. Vi gick till coop där Rami jobbade kväll och vi köpte tacogrejer. Bussresan hem var bara en massa skratt



Haha, blev helt fascinerad av dom här änglavingarna som vi säljer
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh min ängel, äntligen visar du dina vingar! missing you like crazy. Helt sjukt egentligen, att du är i ett annat land? när du alltid varit någon kilometer bort. Det är så tomt hemma utan dig, utan alla. Saknar då vi verkligen var vi, och lyssnade på fjortisdunk och hade myskvällar med gänget. Vi är verkligen bäst, och kommer alltid att vara. Så fort vi ses så är ju allt som vanligt igen och det är det absolut bästa med oss, så kommer det alltid att vara. LOVE you du är så JÄVLA bra!

2014-01-29 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0