Bel Air

Har precis varit på en visning nu och det såg faktiskt himla bra ut. Det enda var att den var på första våningen så balkongen var mer en uteplats och människor som går förbi utanför kan se rätt in. Annars var den bra. Nu klockan 8 ska vi på en annan som jag verkligen tror att vi kommer tycka om. Den är högst upp, stor och jättefin. Och har dessutom en 40 kvm2 stor balkong! Det är bara helt sjukt ju. 

Var på kvadrat idag och fick ett himla bra besked! Ska antagligen på en intervju på måndag :)
Efter det käkade vi lite och jag handlade lite småsaker, bland annat en ny body butter från the body shop. Kan aldrig få för många. Dessutom håller min favorit från Bath and BodyWorks på att ta slut. Det är den jag fick av Jonathans mamma i Dubai när vi var där, den luktar såå himla gott!! Kan inte på något sätt beskriva hur den luktar. Den heter iallafall Dark kiss och på den står det  A seductive blend of voluptuous berries, tempting blooms and night musk to unleash your most primal passions

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0