Higher

Det är så mycket som händer nu. Känns som att jag och jonathan har 73 olika bollar i luften men ändå lyckas vi faktiskt få allt att fungera väldigt bra. Vi jobbar, han varje dag och jag nästa varje dag. Jag har för tillfället 3 olika arbetsplatser. Vi ska flytta, vi håller på att kolla på lägenheter varje dag på Finn och ska på 2 visningar i veckan! Känns så otroligt kul. Det känns så konstigt när man tänker efter att VI kollar på lägenheter, jobbar och flyttar för det känns så vuxet men egentligen känner jag mig inte alls vuxen! Är man vuxen nu? Vuxen känns som ett tråkigt ord. Visst att jag betalar räkningar, åker till skatteverket, fixar med Dnummer, jobbar, får lön och bor utan mina föräldrar i ett annat land, men jag vet inte. Kommer man någonsin att känna att man verkligen är vuxen?

Nu i Februari kommer Rami och Frida att flytta hem till Sverige igen, tråkigt nog.. :( Men samtidigt så händer någonting bra för Evelina flyttar hit! Så jag kommer att bo med min bästa vän och min pojkvän. Kan någon ha det bätte än mig?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0